jan
31

Tesvíreim Azúrban!

Sikeresen gabalyintom ki az események gubancolatját! Meglehetőst el vagyok ugyan kavarodva, mint mosómedve a szervizben, de majd megszokom/játok...Hirtelen elkavarodtam a nagy levelezésben! A kommunikáció ily sokszínűségét felétek (blogis, meg levelezésis, páran még faszbukkon is) émmá nem is értem!

Az úgy vooOlt, hogy nemrég leiratkoztam a fősulis lev.list-ről, mert a velem egykoraszületésű levelezősök közt nem történt semmi érdekes. Illetve nem tudok róla, mert sosem olvastam el a leveleket, aminek a tárgyában csak a  Re: ikonikus szótag szerepelt. Igaz emiatt a korpa közé keveredett pár fontosabb munkahelyi levél is, de a napi kapcsolat miatt mindenről tudtam. Így a freemail-en a héten csökkentem 500 elolvasatlan levél alá (kettővel, yesss!).

Ennek örömére itten van a levelezésünk, ami elsőre szép, meg jól átlátható, de mire fel az a sok címzett? Úgyis mindenki látja, nem? No, erről még nem sikerült meggyőződnöm, de a logikai alapon történő megfejtését gondolom Törpe se perc alatt 3 felvonásban is megírja...

És amitől bevonultam a szoba legsötétebb sarkába és riadt szemekkel pislogtam ki a macis párnám mögül kb. húsz perce, miközben írtam a levelet: kicseszett okostelefonon, minden adatforgalom le van tiltva de bejelez gmail, hogy új mél érkezett! B*meg! MOST ÍROM! A mobilon csak az utolsó két betű hiányzott!! EZ MINDENT ELŐRE LÁT! vagy visszajöttem a jövőből egy időgéppel, hogy szivassam magam! És hogy kapta meg az emilt, miközben le van tiltva adatforgalom? Felülírt engem? ÖNTUDATRA ÉBREDT ÉS FELLÁZADT ELLENEM!

Úgyhogy vigyázzatok! A Skynet már valóság és vadászik Anakin McGuyhwrrr apjának mexikói bejárónőjének az unokabátyjára! Fussatok bolondok!

Foggalmam sincs, minek engedtetek posztot írni, de elszabadultam!

 

A coffos...aki nem Maci

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr284037100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyik 2012.02.01. 13:11:51

Nem gondoltad komolyan, hogy kissé (?) diszfunkcionális csapatunk ebben a kérdésben egyszerű megoldáshoz folyamodik, ugye?! Hidd el, mi már megszoktuk...

"TÖRPE" 2012.02.01. 21:22:16

és majd te is bele rázódsz.amúgy nem vészes. olvasd csak el hogy mit is a lényeg.
süti beállítások módosítása