sze
2

Szevasztok drágáim.

megjöttünk horvátországból...

De elötte valaki kitalálta hogy nézzünk meg egy igazi mecséri lakodalmat,vőfénnyel,boldog menyasszonnyal,és az utolsó pillanatig hezitáló vőlegénnyel.

Tehát pénteken én elindultam gyíkékhoz,és elötte megírtam a esküvői köszöntőmet,gyíkék szokásos meleg szavakkal üdvözöltek,na má megint itt vagy?menj a teraszra ne lábatlankodj,stb ja nesze egy sör amíg iszol nem pofázol....

jó rendben....sör a számra,ki terasz.

kiderült hogy a menyasszony,leparancsolt minket 16 órára(esküvő kezdete 17 óra) bibómat is elöb,lekérettük(leparancsoltam) dumakeszire.

külön érdekesség volt egy ilyen utazással egybe kötött ,folkesti készülődés marikáéknál,........hol,majd meg haltam a röhögéstől,hol sírni akartam,hol féltem.

na szóval délben elindultunk,tomiföldére(csepel)...a hungária jó választásnak bizonyult,vesztettünk egy órát.közben máriánk nem ivott eleget és ettől lett melege.na mikor megérkeztünk tomikához kiderült nincs sör.(a gyalázatos)

és éviék meg  a nászajándék miatt beáldoztak két hátsó ülést,a pici kürti lacika bitorolta az egy hátsó ülést,tehát ,képzeljük el mikor egy dzsin beszorul egy palacba.....

mivel úgy terveztük hogy bodajkra leérünk,időben kicsit a szálláson rötyögünk,aztán jön értünk egy násznépi kocsi...de már láttuk hogy nem érünk oda időben..és mindenki elképzelte azt a mérges menyasszonyt aki ül a sátor közepén karba tett kézzel mögötte a riadt násznép...hát mindenki elhiheti nekem mentünk mint állat.

na mint kiderült a szállás nem bodajkon van hanem bakonybükkszentandráskereszt vagy valami hasonló, ami mecséren túl van és hazánk leghosszabb települése.cirka 15 perc volt a végére érni. és amit a marika 674197498758 órának érzett.

 a szállás szép volt,jó volt....és itt szembesültünk vele hogy nincs násznépi kocsi........

köszönjük BRÁYERNÉ..ezáltal a két söfőrünket arra kényszeríttetted hogy ne igyanak(jössz nekik fejenként egy tálca sörrel)

megérkeztünk,

a többiek lökdöstek volna befelé,de én megláttam az " isten hozzot az eskűvőn kedves vendég asztalt".és elhagyott az erőm,na kaptam is egy jó dió pálinkát,meg egy sört mindjárt jobb színben láttam a világot és szebbnek a menyasszonyt.

mint kiderült ültetési rend van,és kriszta úgy ültet,mint térképet rajzol,.....épp megtaláltuk a helyeinket és meg ittuk a második sörünk,elkezdődött a lány és a szerencsétlen (legény) búcsúztatója.na itt aztán sírt rít mindenki ,kivéve a vőlegény testvérei,(ők is szeretik a diópálinkát)

és elkezdődött a világ leghalkabb ceremóniája..a zene az jó volt...de a szövegből AZ IGENEKBÖL  én nem hallottam semmit.(mondjuk azt sem hogy törpe ne igyál annyit.)

na van egy hüllle szokás a menyasszony csokor dobálás egy csomó őrült nő el akarja kapni, és minden nő palija  meg reszket,

hát ekkor már erősen ASSZONY nem kiszúrta a páromat,bibó gyere le,szegénykém lement,én meg remegtem de ügyesen helyezkedett egy pontot szerzet ,(azt is tőlem),

a másik kedves szokás a menyasszonyi harisnya kötő ami ugyan az csak a FÉRJ dobja legények közé.

na itt a kiss kürti lacika bevetette magát eltiporta a sok kis hatévest,de a vőfény hátra küldte,úgy hogy meg úsztam én is. rögtön ittam egy sört az ijedelemre is.

a vacsora finom volt én mindent ettem,mindent ittam,és mivel elfogyott a söröm ,meg kellet zavarnom az eseményeket a beszédemmel. hát féltem hogy egy örült fehér ruhás nő átveti magát az asztalon,és szétveri az arcom egy leveses kanállal. na de nem történt ilyen és kaptam is egy sört a világ legfiatalabb pincérétől (hamarosan megy a gyám ügy).

innentől iszás tánc és evés,aztán az amúgy csinos menyasszony,átment dögösbe.....úgy hogy meg is szabadított a maradék forintjaimtól,esküszöm megérte.

aztán az egy héttel az elött becsomagolt ajándékot bontották ki amit nyolc ember 782931485608946132 órán keresztül csomagolt,és szét dobálták a táncparketten ezzel a táncparkett fele nem is működött...

aztán káposzta jött amiböl nem ettem én hüjjjje.

és már fél kettő volt mivel mi csoportos úton voltunk,az idegen vezető elkezdte kiterelni a kis vidám(részeg) csapatunkat(én és tomika meg próbáltunk ellenállni) de olyan csúnya pillantást kaptam hogy nem mertem vitatkozni,meg fogtam a tálca utisörünket amit külön köszönünk. és elmentünk szállás

itt rögtön elkezdtük a két söfőrt itatni,de hát elöttük hosszú ut volt még ,horvátországig.

reggel gyors ébredés,kávé,cigi ,pisi kaki, stb

aztán elindultunk,mecséren áthajtva elmorzsoltam egy könnycseppet és elsuttogtam halkan,csendben hogy sok boldogságot gyerekek

köszönünk még egyszer mindent,nagyon jól éreztük magunkat.

sok boldogságot...és 

ÉLJEN AZ IFJÚ PÁR...

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr164747909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diósdrock 2012.09.04. 08:32:19

Szia Törpe, most az egyszer írhattál vón olyat, hogy ne sajnáljam, hogy nem voltam ott :(((((((((

"TÖRPE" 2012.09.04. 20:25:51

@Diósdrock: hát és azt ki is hagytam hogy ezeknél a kutya volt a koszorúslány.......és ez hót komoly,vagy irhatam volna hogy a matilda rosszul érezte volna magát a 12-16 gyerek közt és ráadásul két fiatalabb is volt,őnála.
hát évim illetve évink nyugalom az aranylakodalomra csak oda érsz.2062.08.25

motorpocok 2012.09.10. 09:04:42

Igen, igen, igen! Nagyon jó volt!!!

"TÖRPE" 2012.09.10. 20:38:51

@motorpocok: drága sajna el lettünk távolítva...de ezt be kell fejeznünk ....
mikor..... hol???????,

Diósdrock 2012.09.12. 12:49:36

@"TÖRPE": nem Matilda miatt nem mentünk.

motorpocok 2012.09.13. 14:08:57

Hát mikor, hol folytassuk? Volt említve nálad is esemény, vagy akár nálunk, bár ott most a körülmények igen szűkösek, viszont a pia mennyiség nagyon kielégítő (köszönhető az esküvő korai végének)!!! :)

"TÖRPE" 2012.09.16. 12:23:25

@motorpocok: mint fentebb írtam kitaláljuk........és én maradtam volna(tomika is) de sajna az túravezetők,meg autóvezetők,meg általában vezetők,nem akarták hagyni hogy föláldozzuk magunkat.....

motorpocok 2012.09.17. 16:22:39

Jól van! :)

(egyébiránt megjegyezném, hogy a BB lagzi visszaszámláló remélhetőleg okafogyott, 342 nap múlva talán nem lesz újabb... :D

"TÖRPE" 2012.09.18. 21:42:32

@motorpocok: már mért ne lenne?az egyéves évfordulót meg kell ünnepelni.....
süti beállítások módosítása