sze
9

Na gyermekeim az úrban(vagy sörben)

VASÁRNAP:

A remekbe szabott esküvő után,elindultunk ,déli szomszédunkhoz.a kürti hármasfogat előre ment és a határ után az első benzinkútig nem is láttuk őket.A mi kocsinkban 5 fő ült gyík-marika,törpe-bibó,és tomika...

Gyíkal kicsit furán éreztük magunkat,mivel elég rossz volt az ivar arány,ezért székesfehérváron tomikát kiraktuk a vasút állomáson(amit hihetetlen módon egyből megtaláltunk)És fölszedtünk egy másik nem béli egyedet.Tomika azóta a fehérvári állomáson várja a vonatot és nem tudja hogy került oda.

CSilla rögtön kitakarította a kocsit,rám szólt hogy ne hangoskodjak,stb a határig sikerült szunyókálni is egy kicsit,ahol alig vártuk hogy átkutassák a kocsinkat.de ez nem történt meg.innét az első benzinkútig eseménytelen út volt,bár megbeszéltük hogy meg számoljuk hány alagúton megyünk át.marikánk ez a drága jó asszony már az egynél elakadt.A benzinkúton gazdaságossági alapon,vettem egy ozujskot literes kiszerelésben.és meg indultunk.

Végig követtük a kürti tour kocsiját,az idő kezdet rosszabbra fordulni,mire meg érkeztünk novi vinodolskiba,szakadt az eső,és valahogy a rohadt nagy viharban mi lettünk az első kocsi.

A szálláson,nyomultunk volna befelé,de a kürti szülők,mint a taknyot úgy vágtak ki a lakásból.de az útlevelek illetve személyik ellenőrzése után,csak be engedtek.laci bá az ajtóban állt egy rekesz fausttal .Nagyon meg örültem neki,megcsókoltam...aztán köszöntem a laci bának is.

évi anyukája rittyentett egy finom korai vacsorát,majd a welcam vodka után (amit lacibá csepegtettet ,sajna nem birta kinyitni az üveget ,de bibóm meg mutatta neki és innét a dolgok szépen folytak tovább,a vodka is)Elkezdődött a nagy zabálás,sajna évi anyukája roppant rosszul főz,ezért szedtem még egyszer,gyik sem hitt az ízlelő bimbóinak,ő háromszor is kisérletezett,de neki sem jött be az étel)aztán kávé,cigi,sör(sörök) a teraszon.Itt volt egy vidám közjáték,mivel apartman volt és mi tizen voltunk,a csapatunk egyik tagjának,olyan félelmei voltak hogy egy wc lesz,volt négy.kürti évi ez a szépen megtermet tenyeres talpas menyecske,átkarolta bibót és azt mondta neki

"Bibó ,van négy WC összefoshatod magad"......ezen azóta is mosolygok.csilla közben letakarította az asztalt,amiben a kürti lacika is segített,konkrétan a dús mell szőrzetével törölte le az abroszt,a látvány miatt ittam még egy vodkát.

azért mivel az idő jobb kezdett lenni lementünk a Kürti család strandjára,itt mindenki ,be ment tenger,mi gyíkal elmentünk sört venni,aztán mi is térdig tenger,sajnos kürtiék minden szart kihoztak a tengerböl ,kagyló,tengeri csillag,döglött rák darabok,és mindent bibó kezébe adtak,ez meg visongot,mint egy elme háborodott.bár ekkora már nyakig vizes volt,este leszakad az ég ,hatalmas vihar kerekedett minden jóval,villám,szél,eső.úgy mentünk aludni,a búcsú sör után hogy mi nyaralunk és ,jó időnk lesz.

HÉTFŐ:

Szenzációs napra ébredtünk.

A SZÜLINAPOMRA..........és minden tökéletes volt.a nap hét ágra sütött,a tenger kék volt,a sör hideg,tomika székesfehérváron,az ensiferum uj lemezt adott ki...stb

a reggeli védő italok után mindenki lement a tengerhez,Csilla lemosott egy sziklát majd átmosta a tengert,aztán mindenki víz,én elmentem sörért(mivel nem tudok úszni)az egész napos strandolás után,fölmentünk szállás,és bibó elkezdte a fejünk fölötti polcot telepakolni döglött tengeri herkentyűkel.

Aztán ki hívtak,a teraszra kaptam egy sört és két levelet,az egyik egy árlista volt hogy mi mennyibe kerül nekem ,aztán egy másik ,amiben leírják hogy fogadjam szeretettel tőlük az egy hét itt tartózkodást,mivel utálom ha engem köszöngetnek ,nem is fogtam föl mit kaptam(erre másnap dél körül jöttem rá)

tavaly találtunk egy jó éttermet,ide ment vissza a csapat tengeri herkenytyűket enni,meg csapolt ozujskot inni.nagyon finom volt,még az sem vette kedvünk hogy csilla undorodva nézte a tengeri herkenytyűket.mert neki csak a tápozott,génmanipulált,12 lábú csirke,vagy a 4 fejú pulyka hús az igazi. utána kaptunk egy szét csapató pálinkát.

Majd haza felé vettük az irányt egy kellemetlen közjáték után.ami szót sem érdemel.(rohadék horvát fagyisok)

a tengerparton  a csapatot meg invitáltam egy jó pofa sörre,amiből kettő,ill három lett,találtunk egy kerekasztalt,pont nyolc fő fért el ...és itt elszabadult a pokol,konkrétan tőlünk zenget a jactkikötő......majd szállás még egy búcsú ser otthon és alvás

KÖSZÖNÖM MINDENKINEK HOGY SZÉPPÉ TETTÉTEK A SZÜLINAPOMAT.

KEDD.

A csapatunk elindult meg nézni a krk szigetet ahol gyík rájött hogy ő tud horvátul,ha minden magyar szóból kiveszi a magánhangzókat ........ na az a horvát nyelv,aztán kürti lacikával nagyon szép kerek körmondatokat váltottak.pl: h.ny  ,r. k.dv.s b.r.t.m?

Meg kellet állni egy benzinkúton ahol bár hogy könyörögtem gyíknak hogy mosassuk le a szélvédőt,nem akarta pontosan úgy fogalmazott hogy "NEM AKAROK MEGDÖGLENI" egy kellemes idomú lányka most a szélvédőket,de nem a miénket.  :-(

krik sziget sajna nem sikerült mert márián ki nem állhatja a vizet és megint nem ivott,kezdet szarul lenni,bibó meg a krk városában két törölközőben kezdet el sétálni azt hitte strandra megyünk,mivel ilyenkép nem láttuk értelmét a további túrának,haza mentünk.a kürtiék folytatták a túrát,mi aztán strand ebéd egy flegma pultoslánynál,majd strand,én szállás,ser és pihi  este szuvenyírkedés, bibóval,majd este 22 töl kerekasztal megbeszélés volt,szintén röhögéssel,és korsó töréssel(uwe volt)aztán este szállás ser majd pihenés.

SZERDA:

és eljött a nagy nap,én ,bibó,csilla le a nagy strand,Az út végig vezetett a tengerparton,és volt egy monokinis rész.hát olyan szépnek még nem láttam a tengert mint akkor,és persze úgy néztem hogy nem láttam semmit sem. :-D majd helyfoglalás,csilla sopánkodik hogy sok az ember egy öreg ember őt nézi,meg különben is,árnyék is kell meg nap is  melegítsem meg a tengert stb,stb.bibó elkezdte fölfújni az egyetlen rém narancssárga gumimatracot amire Csilla beszélte rá,én mivel csak a párom és nem akarom szegénykémet szenvedni látni ,elmentem a tengerbe  mire vissza értem ,bibó le volt szar...a,mivel a narancssárga  jó célpont a sirály ürüléknek,kapott egy jó nagy adagot,aztán meg mindenfajta repülő rovarok pihentek meg a narancssárgán.(köszönjük csilla).

És ment a bícs ezerrel, sörökkel,tengeri herkenytyű ebédel....és elmentünk repülni bibómal kicsit parázott,meg visított aztán  vissza akarta adni a sirályoknak a kölcsönt,sejtjük milyen formában.itt bibó szerzet egy -két kék foltott a hevederektöl,attól kezdve nem lehetett meg ölelni,mert fájt magának.

este szokásos esti körút .este kis kártya, a teraszon vegyesen faust,ozujsko,és karlovacskoval.

ja itt jegyzem meg hogy gyík egy faustot sem bírt ki bontani rendesen,uwe erősen gondolkodott rajta hogy megveri,illetve nem ad neki több sört ,minek egy ilyen barbárnak.Ja amúgy mindenkinek sikerült hangot kicsikarni az üvegböl,gyíknak nem volt egy nagy durranás sem..............

FOLYT KÖV...

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr744764000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyik 2012.09.10. 08:30:00

Tiltakozom!
Csak akkor nem tudtam hangot kicsikarni a Faustból, amikor Uwe jelen volt. Tanúskodhatnátok mellettem legalább egyszer...

Diósdrock 2012.09.12. 12:51:28

NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT TÖRPE!!!!!

(így utólag és nagyon megkésve,
vagy: 2013-ra előre :))) )

motorpocok 2012.09.13. 14:09:51

Én azért bízom benne hogy ezt vhogy személyesen is megünnepelhetjük és átadhatjuk jókívánságainkat!!! :)

"TÖRPE" 2012.09.16. 12:17:04

@Diósdrock: nem,nem maradjunk az megkésve kifejezésnél és nem iszunk előre a medve illetve a törpe bőrére.

"TÖRPE" 2012.09.16. 12:18:20

@motorpocok: okéj kitalálunk valami békés megoldást..........
süti beállítások módosítása