sze
16

na szóval hol is hagytam abba?????????

CSÜTÖRTÖK:

Szép napra virradtunk...konkrétan megbeszéltük hogy elmegyünk rab sziget,,,,sajnos úgy alakult a szerda esténk hogy én csütörtökön kettőig  őriztem a szállást (elégé csehül voltam)így megint csak a kürti +uwe páros na meg pici kürti lacika mentek.A többiek strand,én kettőkor utánuk mentem ,de estig nem nagyon bírtam enni,sört is egy-két ötöt vagy hatot ittam,Este még kellet venni egy két szuvenyírt ,aztán gyíkék után beestünk egy étterembe ahol gyík végre beleharapott egy cápába....én is meg kóstoltam.fincsi volt.Mivel már késő volt és kürtiék még sehol ezért kimaradt a kerekasztal ezért elvittük a többieket egy másik étterembe,ahol nagyon finom volt a karlovacko,csapolva...ittunk is vagy kettőt fejenként,Amúgy itt voltak a legnagyobb darab pincérek,szerintem a horvát vizilabda csapat kiöregedett tagjai lehetek. aztán a szokásos teraszparti az időközben beeső kürti csemetékkel.

PÉNTEK:

Hát igen az utolsó napunk,borús idő,szitáló eső.... :-( a csapat egyik fele elment a lidl-be,a búcsúvacsorához bevásárolni mindenfajta döglött állati húsokat(csillának szárazföldit)

De nyaralunk mondá az apró kürti lacika...és lásd.... le tenger még egy mártózás szokásos korsózás ,aztán mivel gyík egy madár a kürti család adott neki egy 15 kg dinnyét amit lecipelt a tengerpartra....édes volt ahogy ott fujtatott.Aztán mivel kezdet erősebben szemeregni az eső.mentünk föl szállás.A gyík mivel már megszokta a dinnyét elkezdte fölcipelni vissza szállásra ,ez kb 400 méter hegymenet.Kajánul elkezdtem ,mosolyogni.és megkérdeztem évit(másik évi anyukáját) hogy vigyek -e valamit.bár ne tettem volna.....És évi ez az áldott jó asszony nem a két gyékényt,és a törölközőt adta ide....   hanem .......... 64195871358327 mázsa fehér követ.

A Kürti család is szereti az emlék tárgyakat,egy hagymás zsáknyi követ kaptam a kezembe amit egy hétig gyüjtögettek hogy de szép lesz a kocsi bejárón ez a sok szép kavics(darabja 2,5 volt)vagy sziklakert lesz,stb

Tehát mi ketten madarak gyík és törpe.Illetve most már kürti család hivatalos teherhordói......sűrű nyögések árán fölcipeltük a terheinket.Gyík el sem akarta engedni azt mondta hogy érzelmi szálak kötik a dinnyéhez ezért holnap elviszi az állatkertbe ,megmutatja neki a világot stb.Reméljük macika nem találja ki hogy utánfutó számra tudná a fehér követ ingyé haza hordani mert akkor vége a horvát tengerpartnak..De aztán  kaptunk egy jól megérdemelt sert és elkezdődött a búcsú vacsora főzés,Kürti évi kizavart mindenkit a konyhából,marika a teraszról bezavarta a gyíkot meg ne lássam hogy nem segítesz a konyhában.Aztán a többieket is. Én is gyorsan nekiálltam inni egy sert. És itt  kifejtettem hogy akkor szóljanak nekem hogyha jön az oroszlán,majd akkor bevetem magam...de nem a konyhába,Ezzel az icike-picike kürti lacus és gyík is egyet értettet bár az arcukat nem láttam mert lehajtott fejjel pucoltak,hántoltak,daraboltak a konyhában.Erre ittam még egy sört.a vacsora valami frenetikus volt..mi csak úgy emlékszünk hogy a nagy zabálás.Aztán a sikeres zabálás után elmentünk a szakadó esőben egy utolsó kocsma toura. karlovacko-zni,bár uwe és évi bort ittak .uwe rákattant a marika clikkes cigijére és előzékenyen pattingatta a patront neki,és átment kaméleonba...lásd a fényképek közt..innét a szokásos szétcsapató pálinka után haza felé vettük az irányt.terasz sör stb maradék italok pusztítása.

SZOMBAT:

Hát ez a nap is eljött.pakoltunk ,takarítottunk

kivonszoltuk bibót a tengerből,aztán kit innét kit onnét és elindultunk. az eső szakadt mi búcsú söreinket szopogatva,elindultunk.itt uwe kiadta az ukázt kövesük őket...követtük ..erre elvitt minket egy hegyi útra ami pont 2,5 méter széles volt.Utoljára szerintünk, a jugoszláv partizánok használták amikor a wermachtal bujócskáztak.Amúgy a másik ötletem az volt,hogy uwe valami sajtot akar venni a hegyen valami pásztortól azért jövünk erre,(épp terveztünk gyíkal hogy ha ez igaz, a sajttal verjük szét uwet.)

Aztán kiértünk autópálya,itt hatméteres látótávolság szakadó eső,ezért plitvice is kimaradt,innen egy két kellemetlen torlódástól,eltekintve,meg marika szokásos vizelési problémaitól.és háromszori eltévedés után Szépen meg érkeztünk magyarországra (ja uwe folyamatosan kavargott ezért kikötöttünk egy esküvőn megint.de ez puccos volt meg nem is engedtek be minket.de azért láttuk a menyasszonyt itt is.

fehérvárnál könnyes búcsút vettünk egymástól.Én meg ölelgettem évit olyan derék tájt(mivel csak addig érem föl)

UI:

Hát summa summárom.ez történ nagy vonalakban,természetesen kihagytam az olyan dolgokat hogy laci báttyánk rövidekkel kergette a csapatunk tagjait,és mi jó párszor  kénytelek voltunk hagyni magunkat.Vagy mikor bibó a gyík fején észre vett egy ősz hajszálat,és figyelmeztetés nélkül letépte a fél skalpját ebben semmi nincs,leszámítva hogy 120 km/h val száguldottunk egy autó pályán.Vagy a strandunk melletti italos üvegtigrisből kiittuk az ozujskot,és becks kellet vennem...szégyen.Vagy amikor az a banga marha nagy kürti lacika beleivott a csikkes dobozba,és azután apja mondta hogy hagyjuk bárhol ott a csikkes edényeket mondván majd a fiam meg issza.....természetesen amit leírtam minden az utolsó szóig igaz..a sör engem úgy segéljen..

tsók nektek.a sör legyen velünk. köszönöm mindenkinek ezt a szenzációs egy hetet

"TÖRPE" a krónikus izé krónikás.

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr154781049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motorpocok 2012.09.17. 14:22:15

Nagggyon jóóóóó!!! :) Sajnáljuk, hogy nem tudtunk veletek tartani! Talán jövőre... :)
süti beállítások módosítása