okt
5

P-A-D-L-Ó-L-A-P :)

Címkék: padlólap | Szerző: Diósdrock | 8:55 pm

Két év küzdelem (és egy újabb hétvégi kiborulás*) után eljutottunk odáig, ha MA megrendeltük és leelőlegeztük a padlólapot. Vagyis, Gyík kedvéért: "A" Padlólapot (nagy A, nagy P, mert ugye mindig az van, amit én akarok). /Csak mert Gyíknak már korábban írtam mélben egy szösszenetet a padlólapról./

Ezennel mindenkivel tudatom, hogy a "nézzük meg máshol is" mondat hallatára gyilkolok, így ha jót akartok magatoknak, akkor ezt a 4 szót ebben a sorrendben nem ejtitek ki a szátokon a jelenlétemben. Én most itt mindenkit figyelmeztettem, és ne akarjátok, hogy mandzsúriai jelölt legyen belőlem :)

Puszik!!! Évi

 

*nem Törpe, nem én borítottam ki a Matildot.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr872348007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"TÖRPE" 2010.10.05. 21:07:52

remélem puha a padlólap,milyen a fekvés rajta?már csak gyík miatt is?
és nyugi,nyugi ,nyugi
igyatok nyugtató sört.

Gyik 2010.10.06. 10:42:20

Gratulálunk A Padlólaphoz, remélem nem a hajcihő jut eszetekbe majd róla.
Amúgy fotó nincs róla, csakhogy lehessen irigykedni? (remélem nem túl csúszós lesz, hogy a cselőtepók nehogy pofára essen rajta, amikor átkotor a lakáson)

Diósdrock 2010.10.06. 18:07:08

Ne aggódjatok, egyelőre nem lesz lerakva a padlólap, mert jó szokásunkhoz híven majd még beiktatunk egy "nézegetős fázist", azaz valahová le lesz kupacolva és majd kerülgetjük. Én meg néha majd megnézem, hogy milyen szép.

Diósdrock 2010.10.06. 18:07:52

@Gyik: még mindig CSELŐpók, nem cselőTEpók :) Vagy te már becézgeted? :)

Gyik 2010.10.07. 08:44:57

Igen, mi ilyen jóban vagyunk... (hiába, én se' tudhatom pontosan, nem vagyok diósdi...)

Másikévi 2010.10.08. 14:33:16

Gratulalunk! Oriasi elörelepesnek lehetünk tanui...asszem hatalmas lepes ez Malvin eleteben is...lehet a kerülgetös fazis azert fog bekövetkezni, mert annyira szep az a padlolap, hogy Malvin nem bir majd benne eleget gyönyörködni...es ennyi padlolapot egy rakason nem lat az ember minden nap...azert gondoljunk bele: mekkora mar az a keco!!!

Diósdrock 2010.10.08. 17:46:16

@Másikévi: Ja, és tegnap szóltak is, hogy megjött az egész cucc (már "csak" ki kell fizetni :( ). Különben meg lentre vettük meg, remélem, nem vonják ki a forgalomból, me terveim szerint fentre is ilyen kell. Meg aztán majd a teraszra. Szóval toljuk kifele a pénzt (ha van), csak befele lassabban folyik :)
süti beállítások módosítása