jan
28

Közérdek - fix buli időpont

Címkék: buli | Szerző: Diósdrock | 6:07 pm

Kádves Diósdrockerek!

Az imént beszéltem Krisztával, és fixáltuk a februári buli időpontját. Mivel NagyÉvi és Uwéja is a február 18-20. körüli időpontot preferálja, és Krisztának is megfelelő ez az időpont (viszont a következő hétvégéje foglalt), ezért ezennel kihirdetem, hogy ezen a hétvégén márpedig buli lesz :)

Akinek bármilyen más esemény erre a hétvégére fel van írva a naptárába, az MOST szépen fogja a radírját, kiradírozza, és beírja, hogy Diósdrock. /Tomcsikácskám (hát ezt alig bírtam leírni :) ), tudom, hogy neked jobb lenne a következő hétvége, de lécci-lécci, oldd meg a helyzetet!/

Illetve.
A helyszín ugyebár kérdéses, mert tudjuk, hogy Törpe is barlangavatót akar tartani február folyamán. Így a helyszín képlékeny, nyilatkozzatok, hogy Vác vagy Diósd legyen.
Ha Vácon tartjuk, akkor a NagyÉviUwe diósdi látogatás áttevődik valamely más időpontra, amit majd még egyeztetni kell. Ebben a másik időpontban is várunk sok szeretettel persze mindenki mást is.

Na akkor: egyeztessünk, nyilatkozzatok, javasoljatok, mert el kéne dönteni, hogy most akkor 1 buli vagy 2, mikor-hogy meg ki jön és ki nem.

Pussssz,
Évi

U.i.: Kriszta nagyon készül a busójárásra is, mely idén március 3. és 8. között kerül megrendezésre. Sajnos családi okok miatt nálunk nem lehet kecózni, de ha esetleg másvalakit is érdekelne egy mohácsi busós hétvége, akkor szóljatok, hátha tudnánk valami megoldást találni rá :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr222621478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"TÖRPE" 2011.01.28. 20:22:01

okéj én benne vagyok.és nekem is macerás kirúgni a családom.de igyekszem.tehát én a pót szilvesztere szavazok dejósdon
rem anyuéknak is jó lesz.
és végre megnézhetjük hogy megverekszik a pehelysulyu marika és a cirkáló sulyú évi
istenem be szép lesz.patócs művésznő a bíró kriszta az egyik sarokban laci a párja meg abban ahova kriszta küldi.mi meg fiukal békésen szürcsöljuk a söreinket.EZT AKAROM:

Diósdrock 2011.01.28. 21:26:27

@"TÖRPE":

MOST MÁR ÉVI IS PEHELYSÚLYÚ!!!!!! :)

Gyik 2011.01.31. 08:31:57

@Diósdrock: Höhö... eszkalálódik a buli... (ha ez így megy tovább, mindenki ütni fog mindenkit...) TERMÉSZETESEN OTT LESZÜNK! :)

Diósdrock 2011.01.31. 21:47:14

@Gyik: Nem tűröm a házamban az erőszakot. Ezért aki kezet emel bárkire is, azt én fogom szétverni saját kezűleg. Rettegjetek! :)))

(Na jó, ez vicc volt. Tudjátok, hogy szelíd vagyok, mint egy galamb :))) )

/Oké Törpe, lecsapom helyetted. Vadgalamb. Hehe, gondolatolvasó is vagyok./

"TÖRPE" 2011.02.01. 06:41:27

@Diósdrock: Tehát összefoglalom.Senki nem bánthat senkit.pont
bezzeg évi üthet mindenkit és annyira biztos magában hogy még segédeszköz sem kell neki.
Megmondom mi ez .DIKTATÚRA.
És a legrosszabb rémálom is valóra vált.
már a gondolatokban is olvas.Itt hívom fel matild figyelmét,ama freudi elszólásra."nem tűröm a házamban..... tehát az övé.Egyes szám első személy.
Tessék megint ő az atya úristen,
hol vagy mackó testvér?:-D
Ha már itt tartunk.galamb?Matild a tyúkod,személyiségi zavarokkal küzd.galambnak hiszi magát(bár a kommentem után magasabb szintre lép sárkány lesz)én meg kicsi halott törpe leszek.

Diósdrock 2011.02.01. 17:55:28

@"TÖRPE":
Amennyiben senki nem alkalmaz erőszakot senki más ellen, akkor én sem fogok senkit bántani, tehát én alapvetően az erőszak ellen vagyok, és csak az erőszak ellen alkalmazok erőszakot :)))))
Különben meg mindig kényszerhelyzet visz rá, hogy bárkit is egzecíroztassak, mert alapvetően én vagyok a legszelídebb, legjámborabb,legkedvesebb ember a Földön. És ha ezt belátod nagyon gyorsan, akkor lehet, hogy még egy kicsit hagylak élni :))))))

"TÖRPE" 2011.02.02. 15:51:32

@Diósdrock: az örök nő.
fenyeget és megmagyaráz.
de így szeressük(és ez egyre jobban halmozódik,és a buli napján tetőzik)aztán csillapszik.

Gyik 2011.02.02. 16:02:23

@"TÖRPE": @Diósdrock: A Csősz Apó utcai házat hogy hívjuk ezután? Terror háza? (Már a hálózsákjainkat is sajnálom...)

Tomfeszt 2011.02.03. 16:38:47

@"TÖRPE": És most ez akkor azt jelenti hogy Törpefeszt nem lesz mostanság,csak Diósdfeszt???

"TÖRPE" 2011.02.03. 18:19:02

@Tomfeszt: szeva tesó.
lesz törpfeszt mindenképp csak kicsit én is tolnám mert kicsit zavaros lesz a február.pl tegnap megműtöttek.víz volt a testemben .nekem ..... nem is értem hogyan.

Diósdrock 2011.02.03. 18:33:05

@"TÖRPE": Na, akkor erről kérek szépen egy beszámolót, és fejtsük meg együtt ezt a tudományos fejtörőt! :)

Gyik 2011.02.04. 11:11:38

@Diósdrock:@"TÖRPE": Én már mondtam: a serben lévő vizet a szervezetet a térgyedben tárolja. Ennyi!
süti beállítások módosítása