ápr
17

TÖRPFEST

| Szerző: "TÖRPE" | 10:16 pm

Kedves mindnyiótok.köszönöm hogy megtiszteltetek a föld alatti birodalmamban.Remélem nektek is olyan jó volt mint nekem.Külön köszönöm krisztának a szenzációs étket,hogy nem engedett segítenem.És hogy nem hordta el a bútorokat.Mivel eléggé ki vagyok vasárnap drinkeltem még ötig.Most meg haldoklom,de ha jól megy minden akkor az oktoberfest mintájára,októberben megrendezem,az első FÖLDALATTI S(t)ÖRPFESTET.Amire már most érezzétek meghívva magatokat.

üdv "TÖRPE"

 

FRISSÍTÉS:

Feltöltésre került a fényképgaléria, de ha gondoljátok itt lehet letölteni.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr22834854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diósdrock 2011.04.17. 22:24:32

Szia Törpe! Nagyon-nagyon szuper volt minden nálad, köszönjük szépen!!! :))) Krisztának is nagyon köszi, már ha olvasod a blogoT :) A Sörpfeszt pedig feltétlenül!!!!!!!!!! Puszik, Évi

Tomfeszt 2011.04.18. 13:32:07

Köszönjük Törpeeeeeeee!!!

Fotók?? :)

Gyik 2011.04.18. 13:54:04

@Diósdrock: Mi is szeretnénk csatlakozni a hálálkodó csapathoz, remek fesztivált sikeredett összehozni, köszönet a lehetőségért!

Gyik 2011.04.18. 15:35:29

Linkekkel kiegészítettem a cikket de Törpe engedd meg a kérdést: ezt a cikket kézzel, vagy arccal írtad? (új definíció a facebook-nak...:))

"TÖRPE" 2011.04.18. 20:43:28

hát nekem megy így is úgy is,
megy annyira mint neked a számítógép szerelés.És ha nincs az admina aki megvetően ,flegmán az évek rutinjával
leiskolázott.na az a kép ahogy össze omlottál.......
na az minden sört megér.

Diósdrock 2011.04.18. 20:54:44

@"TÖRPE": Ugyan-ugyan, semmiség... :))) Csak az OFF gombot kellett ON-ra állítani... :))) Ez egy informatikusnak túl kevés, egy felhasználónak meg néha túl sok :)))

"TÖRPE" 2011.04.18. 21:05:00

@Diósdrock: és had fejem be a mondatott helyedted..............
-"mondtam is macikának ,csak rám hallgasson" mert megint én mentettem meg az estét.

Diósdrock 2011.04.19. 19:13:31

@"TÖRPE": :) Hát igen. Így majdnem 8 év után Macika is kezdi belátni, hogy jobban teszi, ha rám hallgat. Vagy ha hallgat rám. (Egyáltalán nem makacs és önfejű :), csak röpke pár év kellett hozzá, hogy néha átgondolja, hogy mi a *ról beszélek.)
De a "megint én mentettem meg az estét"-tel nem értek egyet - szerintem egyáltán nem volt semmilyen vészhelyzet, és MINDEN NAGYON FASZA VOLT! :)))
süti beállítások módosítása