nov
16

Kedves szervezők.

november 12 én ismét diósdra gyűlt össze a díszes kompániánk.

Gyík már reggel tíztöl nálam kapott agyvérzést,de megy a gépem tökéletes,kétszer is ki kell kapcsolni hogy egyszer megálljon.:-D

Utána dunakeszin ebéd következett,marika sárkánylevesei közül most a húsleves után fujtam tüzet,mert nála úgy kezdődik a szakácskönyv hogy vegyél 10 db erős paprikát,keverd el erős pistával stb stb.piszok erős volt(én meg gyenge.)

Az utunk a szokásos éneklésel telt (én énekeltem ők tűrték)

Aztán megérkeztünk egy kártyabarlangba,meglepődtünk hogy ott a kürti Évi is fiú kivitelben.

De mivel első diosdrockoló,szegény nem tudta eldönteni milyen sört hozzon,ezért mindenböl hozzott mit a teszkó kinál,még olyan is volt amit sosem érnék el mert a fölső polcokon tartják.

Ám  csinált egy kiálítást a bejárat mellé,csodás volt,főleg amikor odaszóltam kedvesen neki,hogy ",na kürti fiam hozz egy sört" és hozott.Bár szép banga nagy ez a kürti csemete is,de éjfélkor ki  illetve fölborult.Mi a szokásos három órakor kerestünk fekhelyet,oda feküdtem ahol a kriszta aludt elöttem a lénnyel (még vita folyik hogy kutya vagy macska,esetleg macseb) azóta kicsit viszketek,de nem vádolok senkit.heheheheh

Ismét jól éreztük magunkat,köszönet a három fős szervező bizotságnak Matild és Évi és a kis pocaklakó.

következő megmozdulás, a szilveszter,vagy nálam vagy diósdon.ahol német sereket fogunk szüpörcsölni,kaptam igéretett,kocsin hozzák,mert kürti kisaszony repked,uve meg 247892137859738759 km fog vezetni.

 

még egyszer köszönöm finom volt a mákos tészta.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr273387539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bremai 2011.12.08. 12:24:48

Szerintem őzike a lény.

"TÖRPE" 2011.12.08. 16:53:21

@bremai: és kriszta az öreg nénje,
tjahhah mit kapsz te ezért.
:-D

Diósdrock 2011.12.08. 21:06:38

Szerencsétek, hogy Kriszta nem olvassa a blogot.

motorpocok 2011.12.09. 08:40:13

De szerencsére figyelmeztetve vagyok, mikor kell feljönnöm revansot venni egyes bejegyzésekért!!! :D Lestek majd nagyon szilveszterkor, h az őzike macseb lényből mi lesz addigra!!!!!!! Háháhá!!!! És majd jól mindenkit megbosszul, aki beszól neki (vagy nekem)! :)))

"TÖRPE" 2011.12.09. 08:49:55

@motorpocok: hát remélem valami szófogadó jószág lesz ,tanítsd meg hogy hozzon sört,én már idomítok egy két embert erre a célra

motorpocok 2011.12.09. 09:47:57

facebookon az a kép nem elég egyértelmű?! :D szted minek a kartoncafatján csámcsogott? :d

"TÖRPE" 2011.12.09. 10:19:41

@motorpocok: a kis telhetetlen dobozfaló mindenit a fajtájának.heheheheh

motorpocok 2011.12.09. 10:41:09

Látom még mindig nem esett le, h löwenbrau-s dobozfaló a kis szentem... :)

"TÖRPE" 2011.12.09. 10:47:57

@motorpocok: akár az apja,ő is a dobozokat pusztítja
süti beállítások módosítása