sze
27

El is felejtettem mondani nektek, hogy megtörtént az első történelmi beertender (azaz mivel Macról van szó: beartender) csapolás :) Hadd ne mondjam, milyen hamar kiszáradt a 4L-es (kicsike) hordócska. Sőt, hordócskácska. (Mire hazaértem a Szupersztárról, már üresen porzott, Mac sivatagszárazra itta.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aki figyelmesen szemléli a képet, felfedezheti, hová tűnt a sör. (Egyik hordóból a másikba :))) )

Pusssz! É.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr562327651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"TÖRPE" 2010.09.27. 20:34:08

na ez gusztustalanabb mint a csegák.
matildnak szimbiótája van.
a matild született anorexiás.
de legyőzte.
:-D
hol a tizennyolcas karika? sőt 22-es,

Másikévi 2010.09.28. 15:23:02

ugye? Mind megitta egyedül! De szemet! Azert figyeltetek, probalt Dévid Koppelfildre hajazni: volt oszt nincs!
Söt elhiteti veled: nem is vót!

Diósdrock 2010.09.28. 19:51:59

@Másikévi: egy kicsit azért kaptam belőle én is :) Meg a másik két hordócska ottan pihen Diósdon, hogy átköltöztessük őket a Gyíkék házavatójára... mikor is lesz??? :)

"TÖRPE" 2010.09.28. 21:00:42

mivel matild könnyen veszélyes hulladéknak minősíti.és elpusztítja.
minnél elöbb el kell hozni onnan
majd én vigyázok rá.
(és képzelj el engem lesütött szemmel,kicsit lehajtott,és oldalra billent fejjel.hát én rám bíznám)

Diósdrock 2010.09.28. 21:51:46

@"TÖRPE": fesd szőkére a hajad, tegyél be égszínkék kontaktlencséket, ragassz műszempillákat a pillogáshoz, borotválkozz meg, installálj a hátadra nagy pihés angyalszárnyakat - és máris meg vagyok győzve... azaz rád bízom a hordócskákat... :)))
süti beállítások módosítása