jan
31

Tehát
időpont: február 18-20.,
helyszín: Csősz Apó utca :)

Nem ettem ma tréfarépát, csak felborultam székestül az irodában - hál Istennek volt nézőközönsége is az akciómnak, mert úgy érdemes ezeket a mutatványokat időzíteni - és bevertem a fejemet.

Na jó, ez nem igaz. Mármint, hogy a fejemet vertem be. A seggem viszont padlizsánlila már most :)

 

Pussz, Évi

 

U.i. 1. Igen Törpe, csak azért írtam meg, hogy téged szórakoztassalak, most gondolom vizualizálod a jelenetet, és szétröhögöd magad...

U.i. 2. Egyébként hogy bír felborulni egy szék, aminek HAT lába van????

Pussz again.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr622629092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"TÖRPE" 2011.02.01. 06:46:34

hát ahogy a mondás tartja a lónak is négy lába van mégis megbotlik.és milyen egy hatlábú szék?ez valami nyomdász abberáció?
és igazad van vizuális vagyok.bár ezt igazándiból látni kellet volna.nincs belső kamera vagy valami?ja és a lila folt ellen használj púdert.sokat........

Gyik 2011.02.02. 08:50:16

@"TÖRPE": Én is vizuális alkat vagyok bár részemről átsiklottam a mutáns ülőalkalmatosság zavaró vízióján (vagy sörióján) és a cselekmény gegjellegén kuncogtam egész este... (Youtube-on hol lehet megnézni az ESETET???)

Tomfeszt 2011.02.03. 16:35:51

Sajnálatos módon én most ezt a mókát kihagyom...no de majd legközelebb!!!!

Diósdrock 2011.02.03. 18:30:44

@Tomfeszt: SZÓ SEM LEHET RÓLA!!!!!!!! Itt a helyed. És különben is azt csinálod, amit anyád mond.

(Vagy nem???)

"TÖRPE" 2011.02.03. 22:04:35

kedves tesó te magadra haragítottad anyádat.
hát ezt én sem merném.
de te megtetted. csodállak.

Diósdrock 2011.02.04. 19:13:07

@"TÖRPE": Nem is jön a bulira. Ezek után már nem "nem akar", hanem "nem mer"... :)

"TÖRPE" 2011.02.06. 19:12:03

@Diósdrock: na jól elijesztetted.
bár az én anyámék meg édes kettesben,
wellneselnek,most költik el az egyetemre szánt pénzemet.
hát mi lesz így belöllem,üveges?
süti beállítások módosítása