feb
8

Szóval hát az történt, hogy szülinapom alkalmából kivettem egy nap szabit, és ezt jól is tettem, mert a hétfők amúgy is mindig olyan izék. Meg a statisztikai adatok szerint jelenlegi munkahelyemen szülinapjaim 40%-át rontották már el túlórázással és engem idegesítéssel, így ezt megelőzendő igen indokolt volt a szabi :)

És képzeljétek, a Matild is kivett egy nap szabit ezen alkalomból. Ezt eleve nevezhetjük csodának :)

Igazából én vasárnap szerettem volna programot csinálni, ha már olyan szép idő volt, és ha már olyan régóta készülődtünk elmenni Szentendrére a skanzenbe. De a Madve azt mondta, hogy őneki vasárnap dolgozni kell, és inkább menjünk hétfőn, amikor úgyis ő is szabit vesz ki. Mondtam neki, hogy OK, menjünk hétfőn. De - mondtam én - majd akkor ránézek a netre, hogy egyáltalán nyitva van-e így a téli szezonban hétköznap a skanzen. Na ezt meg is tettem este, amikor is kiderült, hogy hétvégenként van csak nyitva, és ráadásul milyen program volt??? DISZNÓTOROS. Erre a Matild persze rögtön érezte, hogy itt valami nagyon fontosról maradt le. Na, mi ebből a tanulság (ismét)? Matildnak akkor jó, ha rám hallgat......... :))) (Ez is hosszú évek statisztikája alapján megállapított alapelv. Más kérdés, hogy ő még mindig kételkedik benne időnként :))) )

Így aztán a skanzen ugrott, viszont elmentünk a Tropicariumba cápát nézni, meg egyéb buta fejű halakat :) És kaptam TYR-tortát is :)

Puszi mindenkinek,

Évi :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr582647391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomfeszt 2011.02.08. 19:24:50

Boldog szülinapot kíívánok így utólag anyúúúúú...bocsánat de dátumokban (is) gyenge vagyok...így neveltek :(...de legalább a 3 napban még benne vagyok,így talán még csak nem leszek kitagadva??!!!...

"TÖRPE" 2011.02.08. 20:08:07

@Tomfeszt: hát ahogy anyád majom szeretettel körbevesz,biztos nem fog kitagadni.max ha nem jössz el.
@diosdrock:
ja és a tyr torta ránk eső részét tessék lefagyasztani.
amúgy a macika mé nem alszik téli álmot?
és kicsit aggaszt a sok statisztika szó.
féljek?

Diósdrock 2011.02.09. 18:11:35

@"TÖRPE": A TYR-torta rátok eső részét??? Miből gondolod, hogy van olyan???? :)))

/...csak két szelet volt, ez a titok nyitja - egy a Macinak meg egy nekem, ezé nincs rátok eső része, nem azé mert nem szeretlek./

Macika meg igenis alszik téli álmot. Méghozzá horkolva. NAGYON horkolva.
süti beállítások módosítása