jún
19

júli2

| Szerző: Másikévi | 2:11 pm

...aztán jót ne halljak rólatok! Hamá nem lehetünk ott, akkor valami árokugrást, kacsavadászatot meg boákkal való küzdelmet lécci produkáljatok már!

Ha már a boáknál tartunk...azé a csillebérci vadonban elöferdültek ám! Mer hogy elolvastam visszamenöleg az összes beszámolót ám, és az nem volt megemlítve sehol, hogy Macikánk egyik este az életéért küzdött! Bemászott hozzájuk a sátorba egy fééééélelmetes boa. Gondoltuk kisöcsémmel, hogy tán Adminának akarta lerágni a lábát éppen (máhogy a boa...Macika nem volt épp éhes/éhhas...bár ez csoda!) ...ezt amúgy a zajból gondoltuk, mert setét is volt , meg a hangok mondták...aztán hirtelen nagy susogás, nyögés, erölködés, kinyíllott a sátorbejárat, és Macika kitette a boa szürét! A belét is kinyomhatta neki, mert nem hangzott olyan jol a dolog...

Másnap reggel aztán tisztáztuk a véres jelenet...

Adminának izenem: mostmár én különb palacsintát csinálok, mint ezek ott a placcon! Követtem Macika tanácsait és lám! :-)

Ja elhoztátok azóta Bakonyfesztröl a traktorokat?

Pusszantás!

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr412997349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diósdrock 2011.06.21. 20:01:13

Macika a boával való küzdelmet publikálta Bakonyfeszten :) igaz, szóban, és nem írásban :)
Sajnos a szódabikarbóna szárazon történő szájbaöntéséről én lemaradtam, de azt te is kifelejtetted :))) Na, azé azt megnéztem volna :)))

Diósdrock 2011.06.21. 20:02:17

NÉP: tik mit akartok enni DiósdRockon? Bográcsost, süttingelőst, vagy mindkettőt? Csak hogy készülni tudjunk! Pussz

"TÖRPE" 2011.06.21. 22:24:13

hát ahogy már lenni szokot,fözött sört,sült sört,rántott sört,flambírozott sört,sört nyersen.sört hidegen,stb stb

Gyik 2011.06.22. 09:01:08

Macika flekkenes csodájára már egy jó ideje várunk, javallom...

"TÖRPE" 2011.06.22. 18:22:45

én meg ajánlom.................
hoppá ajánlhatom?
hehehehehehe
süti beállítások módosítása