dec
2

 Na szép napot téli álmot,alvók és lefagyottak.

Múlt héten sikeres kőszeg zúzó hétvégét tartottunk,:Ráadásul én múlt hét hétfőn át estem egy kisebb műtéten.mivel szögbe léptem és ,be indult a gennyesedés.Bár sokak szerint amúgy is genyó vagyok .Hol itt a baj?.És most hivatalosan is sántikálhattam rosszban.Amúgy mindenki próbálja ki, talpba kaptam vagy 6-7 inyekciót,majd be hugy......   hú de jó volt.

Tehát hosszas egyeztetések után (kb 100 e-mail)gyík késet fél órát.Majd fölszedtük bibót ,és tűz dunakeszire.Itt meg kaptam életem leghidegebb kávéját,a kockacukorral simán tudtam rajta fakutyázni,és csak a nyelvemmel sikerült léket vágni a kávéba.Majd fölmarkoltuk az uti söröket én kaptam uti csokit is.

És elindultunk......pesten sikeresen átjutottunk(egy eltévedés) csak elfogyott a sör.Ezért az első lehetőségnél cigi,és pisi szünetet tartottunk.na most sok benzinkúton már fizetni kell,itt olyan rendszer volt hogy ,100 ft a wc és kaptál egy bont amit bármikor levásárolhatsz a mol kutakon.Na marikáék ugyan avval a lendülettel el is hagyták,rögtön.És én vettem egy dobozt sört kvázi ingyen ,egyet meg majdnem 500 ft de hát nyaralunk nem?Köszi csajok. 

Az Út hátralévő része összefolyik mert kétszer is aludtam,tehát hazafelé új tájat fedeztem föl.Délben sikerült egy kellemes étteremben kajálni (pacal).És a többi napokon is pont délben ültünk be kajálni.Sajnos  gyík kezdet kiakadni a teskóban mert telefonon adták le a rendelést a krűgerék még ez ,még az,stb elég nagy fejjel jött ki a teskóból,még azt a nyolcméteres falécekből összetákolt gyíkot sem vette észre ami mellet elmentünk vagy kétszer.Innen már sima utunk volt az első kocsmáig ,ahol gyík meg itta az első welcam drinkes sörét,és innét nyugodt volt...én már nem annyira mert amikor megláttam a pecót ...........................

A domb közepém, le fittyedt a szám,82 lépcsőfok vezettet föl 41 a rossz lábamra jutott,persze bent az emeleten kaptam szállást még 15 lépcsőfok(köszi)amúgy a hely gyönyörű volt,berendezkedtünk,begyújtottunk aztán színes kötött pulcsiban voltunk,ami nem csak meleg még vicces is.este bográcskaja volt,majd serezés és unó.

Másnap megnéztük kőszeget kicsit romos,kicsit piszkos,de amúgy kedves kis város.majd ebéd egy kis étteremben,ahol bibó leoltotta a pincért,és nem láttuk húsz percig,sikeresen belenyúltam egy 3 cm vastag és hatalmas rántott sajtba úgyhogy alig bírtam fölmászni a hegyre,este a maradékok elfogyasztása volt.éjfélkor fölborultam.

Vasárnap sikeres hazaút történt,láttunk olyan táblát is hogy diósd 6 min. de nem éltünk a lehetőséggel.aztán gyík haza fuvarozott mindenkit,ezért külön köszönet mert még mindig húzom a lábam lassan javul.

remélem még vissza jutok oda ,mert szép a hely,a marika meg olyan amilyen.

"TÖRPE" a krónikus izé krónikás. :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr763430950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diósdrock 2011.12.02. 20:53:25

TB-re csináltatsz talp-akupunktúrát? Te kis mázlista! Tudod te, hogy a Tomika ilyenekért mi pénzt kifizetet a magándokiknak annak idején???

Diósdra meg jöhettetek volna - mi éppen Mohácson voltunk...

Diósdrock 2011.12.02. 20:55:58

Na, egyébként jó hogy benéztem a blogra. Látom, 345 nap múlva lesz Diósdrock. Jó, hogy szóltok, ideje elkezdenem készülődni :)))

"TÖRPE" 2011.12.03. 05:10:24

@Diósdrock: hát igen apu be van lassulva.
a számláló mutathatná a tyr-koncert időpontját is(bár akkor írnánk hogy nyaller a gyík)vagy szilvesztert vagy dec 18-át a kürti megérkeztét(na jó azt még se)és nekünk nem akadály ha nem vagytok otthon ,nem először bulizunk nélkületek nálatok....

mohus4 2012.01.08. 18:07:26

és milyen cuki volt a városnézés is:)
süti beállítások módosítása