okt
5

A mi adminánk

Címkék: blog zene színház | Szerző: Gyik | 4:23 pm

Sziasztok!

Csak egy röpke szösszenetet szeretnék hozzáfűzni a Blogon található Jézus Krisztus Szupersztár előadás kapcsán a Mi Adminánk teljesítményéről.

Mióta az a kommentem született, hogy szeretnénk eme művet mi is audióvizuálisan abszolválni (=elmenni rá, no) azóta heti egy alkalommal Évi lelkesen felhív, hogy pótszékre (általában aznap estére) tud jegyet szervírozni.

Sajnos immár másodízben kénytelenek vagyunk visszamondani és egyúttal nem élni ezzel a lehetőséggel, mivel vagyunk olyan förmedvények, hogy a munkaidőnket engedjük, hogy a feletesseink igazgassák - persze hogy nem úgy ahogy mi gondoljuk.

Persze volt olyan is, hogy Törpe (álom)csajának rendezvénye (=Epica, szerintem Törpe fog írni beszámolót) miatt sikerült lecsúszni T.A. fiatalkorú performanszáról.

Ezzel az írással mindössze csak annyi a célom, hogy KÖSZÖNJÜK szépen Admina kisasszonynak a lelkesedést, amivel irányunkban (Blog, jegyüzérkedés stb.) viseltetik.

(Ja és persze csak egy javallat: tégy próbát velünk a 7000 tons of metalnál, hogy ráérünk-e mert van két fölös jegyed... Na, nem mered!?)

A bejegyzés trackback címe:

https://diosdrock.blog.hu/api/trackback/id/tr892347141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"TÖRPE" 2010.10.05. 18:30:01

két jegy? jaaaaaaaaa értem.
anyu munkamániás,és amúgy sem tenne jót a bőrének a napfény,a sós víz.
mi férfiak föláldozhatóak vagyunk.
:-D

Diósdrock 2010.10.05. 20:39:59

Szóljon a Törpe Simonénak, hogy tegyen rá benneteket a V.I.P. listára :)

Diósdrock 2010.10.05. 20:42:38

Különben meg köszönöm a dicsérő szavakat, de nem engem illetnek, hanem Tímea barátnémat, aki - ismeretlenül is rátok gondolván - értesít a fejleményekről. Viszont ma már azt mondta ő is, hogy idénre már bizonytalan az "isteni Attilás" előadás... úgyhogy majd meglátjuk, hogy meglátjátok-e még idén.

Diósdrock 2010.10.05. 20:45:09

Ja, és 7000: úgy lám, Törpe nem csak engem készített ki a bejegyzésével, hanem aput meg anyut is... hehehe, van aki ért hozzá, hogy maga alatt vágja a fát (vagy Diósdrocknál maradva: ássa meg a gödröt magamagának) :)))

Másikévi 2010.10.08. 14:24:18

...én ezt nem értem az eszemmel...biztos az az oka, hogy buta vagyok. Itt azé sikerült összehoznunk mindent mindennel...hehe

"TÖRPE" 2010.10.08. 23:32:50

merek én vitatkozni?
nem.
ha buta vagy buta.
de a mienk(ja meg uweé)

Gyik 2010.10.09. 09:39:19

@Másikévi: Nem értem mit nem értesz... Mi ilyen összevissza emberek vagyunk. Jézussal 70000 tonnányi fémet, fecskében virító Herit meg egy agybajos törpét bármikor, bármilyen körülmények között össze tudunk hozni, ez még nem kerül különösebb erőfeszítésbe.
süti beállítások módosítása